-آرشیو مطالب-
-کاربران-
-نظرات-
مطلب برتر هر گروه رو کجا میتونم ببینم

H&M فروش H1 2022 را گزارش می دهد


گروه H&M نتایج مالی خود را در سال 31 مه 2022 به دست آورده است. فروش در مهمانی به طور توافقی به 20٪ 8.4 پوند googol (103.7 میلیارد کرون) به عنوان نمونه مجموعه هایی با استقبال خوب در زمان حال، فروش تمام قیمت و نشانه گذاری ها ناخالص در خرده‌فروشی که مالک H&M، Cos، Arket، Monki، & Stories و Weekday است، 4.36 پوند (54 میلیارد کرون) در طول دوره، دقیق 52.2 درصد است. عملیاتی 400 پوند (5.4 میلیارد کرون)، 5.3 درصد، 3.1 درصد در سال 2021. پس از 310 پوند (3.89 میلیارد کرون)، 1.69 میلیارد کرون. H&M بله، فروش خوبی را با 17٪ 4.4 میلیارد پوند، 12٪ ارز، تنظیم کرده است. روسیه، بلاروس و اوکراین، فروش خداحافظی 17 درصد ارز. مجموعه های با استقبال خوب منجر به کاهش هزینه ها "تقریبا 1٪ فروش" شد. فروش در ماه ژوئن به دلیل 6 درصد ارز در مقایسه با ژوئن 2021 است. فروش متوقف شده روسیه، بلاروس و اوکراین 5 درصد کاهش داشته است. به گفته این گروه، ژوئن "باید کرم زیرسازی مشابه ژوئن 2021 را شاهد بود" که با 24% گذر از جولای و 6% عالی بود. هلنا هلمرسون، مدیر عامل H&M، اظهار داشت: «مجموعه‌های با استقبال خوب منجر به توسعه، فروش کامل قیمت و کاهش قیمت شد. فروش آنلاین فروشگاه ها به خوبی ادامه دارد. این پشت مجموعه دو و کانال که و ضمیمه دیگری را نشان می دهد. کانال‌های فروش، ابتکارات متمایزناپذیر و در حال انجام هستند - در حوزه‌های فناوری، سرزندگی و پایداری. «اگرچه محدودیت‌های مرتبط با کووید-۱۹ غالب شد، چالش‌ها همچنان باقی هستند. و زنجیره را به تاخیر می اندازد، فقط به تدریج چیزها آسان می شوند. در آن زمان تورم وجود دارد. همراهی اوکراین و پیامدهای آن، پیشنهاد ما هر ساعت به صورت فردی ارزیابی می شود. ما فعالانه به دنبال راه‌حل‌های گزینه‌ای هستیم که مشتریان و همکاران انعام در این مسیرها، تعهد را در مجموع دوست دارند. یک تغییر، تصمیمات به دست آمده و کارآمد است. به عنوان مثال تاکید بر چالش‌هایی که نزدیک به ما هستند، ابتکارات را اولویت‌بندی می‌کنیم، توزیع مجدد و سودآوری را ادامه می‌دهیم. ما یک مصرف کننده با موقعیت مناسب و انتظارات رو به افزایش مشتریان متمرکز هستیم. علیرغم دنیا، مشتریان روز به روز از این که برندهای فراگیر گروه اچ اند ام، مد، قیمت و پایداری را در شراکت برتر قرار می دهند، هراس نداشتند. تمرکز بر مشتری، همکاران بی‌رحمانه و یک رشد مالی سودآور، بلندمدت و پایدار است.»