طرفداران هری استایلز در ومبلی و لندن اوت لت انتخابی که در هفته ومبلی به فروش رسیده بود، در فروشگاهها و رستورانها پست سنگینی برانگیخت. مجموع فروش در 15 دقیقه انجامید و پایتخت و سبک زندگی در مقایسه با ماه مه داخلی 76 درصد افزایش یافت. لندن (LDO) در نمایشهای شنبه و یکشنبه استایلز تکرار نشد، در مقایسه با میانگین ماه می (+36%). Set Wembley Park، محله ۳۶۵ روزه لندن، مرکزی است که خردهفروشی، F&B، و رویدادهای شهری را در خود جای داده است. فروش در مارکهای ورزشی و ورزشی در ذخیره دو سوم (+64%)، با (+33%)، و خیرهکننده در ذخیره +24% و لوازم جانبی و هدایا با توافق +18٪ افزایش یافت. برندهای فضای باز از تجارت +24 درصدی برخوردار بودند، بارانی ها و چادرها با توجه به حضور تماشاگران کنسرت. در شبهای اد شیران در ومبلی میآید. با شروع این آخر هفته، صدها هزار طرفدار شیران محل برگزاری، ومبلی و لندن با فروش و فروش مواجه شدند. مت اسلید، در Quintain، گفت: «این که رویدادهای بزرگ در ومبلی کسب و کار در سراسر غلات ومبلی و لندن دارد تایمز است. «با وجود زمان، بازدیدکنندگان در سال 2019 روی دوزیست و در این محله 15 دقیقهای مهر ماندگاری میدهند.»