-آرشیو مطالب-
-کاربران-
-نظرات-
مطلب برتر هر گروه رو کجا میتونم ببینم

عینک Bloobloom در لندن 5 میلیون پوند به فروش می رسد


عینک‌های فرانسوی شوم Bloobloom، که در سال 2018 تأسیس شد و دارای فروشگاه‌هایی در خیابان Carnaby و Marylebone لندن است، فروشگاه‌های مشروط لندن 2023 است که بودجه آن 5 میلیون پوند است.
در حومه وستفیلد در نزدیکی سال 2023، به دلیل فروشگاه‌ها در خیابان جیمز 30، کاونت گاردن، در آوریل 2023، آلتو در می 2023، ایستگاه Battersea، در عین حال می، و در 33 King's ژوئن 2023.
عباس منایی، یکی از بنیانگذاران Bloobloom، می‌گوید: «لندن به عنوان یک نمونه، مقصدی نمادین است.
شهر بزرگتر جایی است که روح زنده ما در آن قرار دارد و جایی است که ما مشتریان را در آن جمع می کنیم.
فروشگاه‌های ما Carnaby و Marylebone نشان می‌دهند که یک برند عینک مقرون‌به‌صرفه وجود دارد.
داشتن آفلاین به علاوه عینک‌هایی است که به خدمات انسان گیمر تاولی اجازه می‌دهد.
"بریتانیا بزرگترین (3 میلیارد پوند) است و Bloobloom را به مشتریان بالقوه ارائه می دهد.
تلاش ما برای بریتانیا و ترسیم یک اروپای محلی تا قاره‌ای است.
» 800 فوت مربع وستفیلد لندن، سواچ و آدیداس، H&M، L'Occitane en Provence و Sephora در زمین حضور دارند.
مشتری بوده است و شامل اتاق هایی است که یک فضا را آزمایش می کند.
گل سرسبد این برند در 30 James Covent Garden، Apple، Rituals و Tiffany & Co وجود دارد و دارای 1413 فوت مربع طبقه است.
1444 فوت مربع در Battersea کف را نگه می دارد و خواننده 700 فوت مربعی در Canada Place نفس می کشد.
این فروشگاه در 33 Kings Road، کوچکترین دهانه ها را در 400 فوت مربع نگه می دارد.
#گالری-1 { حاشیه: خودکار; } #gallery-1 .
gallery-item { شناور به سمت چپ؛ margin-top: 10px; text-align: center; عرض: 50%؛ } #gallery-1 img { حاشیه: 2px #cfcfcf; } #gallery-1 .
gallery-caption { حاشیه-چپ: 0; } /* gallery_shortcode() wp-includes/media.
php */
همه فروشگاه‌ها مجموعه Bloobloom و مشتریان خود را معاینات اولیه بینایی‌شناسان داخلی، بازده و خدمات به عنوان مثال برای مشاوره شخصی‌سازی می‌کنند.
بلوملوم سبک های زنانه و مردانه «مسافر»، «دیددریمر»، «لندرونر» و «طراح» را ارائه می دهد.
قاب های A تا Z دست ساز و مواد پایدار هستند.
عباس منایی افزود: خون عرق ما تغییر است و عینک به روشی مقرون به صرفه.
طرح "جفت یک جفت" ما، همانطور که همه چیز پیش می رود که مشتریان بازگشته ما "آنچه می توانند بپردازند"، باعث کاهش در بازار می شود.
ما عینک‌های مقرون‌به‌صرفه‌مان را داریم که پایدار هستند و همه موضوع تفکر استراتژی برند هستند.
» بودجه 5 میلیون پوندی پمبروک، DMGV (بخشی از گروه همیشه و آنون) و CIV دسامبر 2022 بود و به دنبال سرمایه‌گذاران DMGV و عروسکی 1.
5 میلیون پوندی در سال 2021 بود.