سئول، 28 (یونهاپ) -- فروش کره 7.
9 درصد نسبت به ماه فوریه سال گذشته رشد کرد، و بنابراین و در میان کاهش محدودیتهای آنتیویروس، روز سهشنبه، به طور فزایندهای مرتبط پس از همهگیری بود.
فروش اتصالی 25 با توجه به خصوصیاتی که توسط تجارت و انرژی گردآوری شده است، خردهفروشان آنلاین و آفلاین ماهانه 13.
1 تریلیون وون (10.
1 میلیارد دلار آمریکا) داشتند، در مقایسه با 12.
1 تریلیون وون در گذشته.
فروش سالانه کاهش یافت.
روزهای تعطیل سال، با توجه به اینکه چگونه کووید-19 با چه قیمتی به ازای هر omcron که به سرعت در حال انتشار بود در آن زمان جرقه زد.
فروش خردهفروشان آفلاین نسبت به سال گذشته 8 درصد افزایش یافت، یعنی در ماه 6.
33 تریلیون وون.
و بدون تفکیک به ترتیب 16.
2 درصد و 17.
4 درصد.
ALGOL نشان داد فروش بیش از 11.
7 درصد نسبت به فوریه سال گذشته 11.
7 درصد بوده است.
ALGOL نشان داد که هنوز فروش در فروشگاههای آفلاین 19.
4 درصد قبل از آن است.
فروش لباس و اقلام خود را 8.
6 درصد ذخیره میکند.
فروش در فروشگاههای coronet، به طور مساوی E-mart و Lotte Mart، به میزان 5.
8 درصد در سال، و سوپرمارکتها فروش آنها 3.
2 درصد بود.
زمان صرف فروشگاهها از بستههای فروش 10.
2 درصدی برخوردار شد و موارد گفته شده
پلتفرمهای آنلاین در امتداد فروش خود 7.
8 درصد نسبت به سال گذشته 6.
74 تریلیون وون در فوریه ادامه مییابند.
در دستهها، فروش و خدمات 19.
8 درصد در سال گذشته و مواد غذایی و 13.
6 درصد و 11.
8 افزایش یافته است.
به ترتیب درصد.
طبق این وزارتخانه، پلتفرمهای آنلاین 51.
6 درصد فروش فوریه را به خود اختصاص دادند.
این 20، 2023 گرفته شده، یک مشتری دو بار در سئول را نشان می دهد.
(یونهاپ)
graceoh@yna.
co.
kr
(END)