-آرشیو مطالب-
-کاربران-
-نظرات-
مطلب برتر هر گروه رو کجا میتونم ببینم

(سرب) کره جنوبی، ژاپن رو در رو سئول


(ATTN: ADDS پاراگراف 7-10)

سئول، 14 آوریل (یونهاپ) -- کره و ژاپن رو در رو سئول اقدامات خود را صادر می کنند و در آن پیکا شرکای مورد اعتماد خود را قول داده اند، جمعه سئول.

دهمین روز صادرات در سئول از 18 تا 20 آوریل انجام می شود و با حضور مقامات در سطح مدیر وزارتخانه های کشورها، بر اساس تجارت و انرژی.

به بعد، جلسه، سئول و توکیو در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و پنج شنبه، که طی آن درباره صادرات و سیستم "Catch-all" درباره مسائل مورد بحث قرار گرفتند.

صادرکنندگان را به عنوان یک استفاده زنده که اعتقاد به موقعیتی دارند، به طور متناسب فهرست نشده است.
اقلام.

این امر به این دلیل است که ملت‌ها به ردیف‌های تاریخی و ردیف‌های مربوط به استعمار ژاپن در سال‌های 1910-1945 در شبه جزیره کره می‌رسند.

ماه، ژاپن محدودیت‌های صادرات سه ماده را به سئول لغو کرد - پلی‌آمید فلوراید، مقاوم به نور و هیدروژن فلوراید - که در مورد نیمه‌رساناها و نمایشگرها که در سال 2019 بود قضاوت می‌کنند.

سئول و توکیو به شرکای مورد اعتماد خود در «لیست سفید» قول دادند، در حالی که ژاپن 2019 کره خود رفتار ترجیحی کشورها، نیاز به غربالگری "اقلام استراتژیک" که به طور بالقوه می توانند استفاده منحرف شده باشند.

کره ضرر را به ژاپن برد.

مجدداً سئول مراحل فهرست خود را در ژاپن آغاز کرد و طبق گفته مقامات، در این ماه قابل قبول است.

اضافه شد که ژاپن جلسه هفته خود است.

محدودیت‌های ژاپن که در سال 2019 بود، به دلیل اعتبار ژاپن به‌منظور حکم اطرافیان کره‌ای در سال 2018 دیده شد که ژاپنی‌ها مکانیسم اجتناب از شرکت‌ها، ژاپن را در طول کره استعماری 1910-1945 قربانی می‌کند.

، با این حال، دولت یون سوک یول، برنامه‌هایی را نسبت به قربانیانی که از ژاپن کمک می‌خواهند از کنار قربانیان و قربانیان درخواست کنند، اعلام کرد.

< p> یون سوک یول (L) کره جنوبی و فومیو کیشیدا ژاپنی در 16 توکیو 2023 گفتگو کردند.
روزی که یون یک مسیر دو روزه عقبگرد ژاپن را آغاز کرد.
این بیانگر 12 سالی است که مذاکرات در میان کشورها انجام شد.
(یونهاپ)

graceoh@yna.
co.
kr
(END)

مقالات مرتبط وقفه ژاپن کره جنوبی را مهار می کند: وزارت کره جنوبی با عبور از ژاپن بیماری عفونی سازمان تجارت جهانی را کنار گذاشت و بازگردانی «لیست سفید» را آغاز کرد.
(مرکز خبر) یون مسیر شکست کره جنوبی-ژاپن را قرار می دهد