سجونگ، 28 ژوئن (یونهاپ) - باغ وحش روز سه شنبه نشان داد که اتاق ها و کره بیشترین حاشیه را در سال 2020 در مقایسه با همه گیری کووید-19 در سال 2015 داشتند.
فروش مربوط به غذاخوری و غذاخوری 5.2 درصد در سال 2020 بود. 7.9 امتیاز 13.1 درصد در سال 2015، بر اساس داده های خروجی آمار کره.
19 صنعت، احیا و بیشترین حاشیه ها.
هنر و ورزش با 5.4 درصد حاشیه در سال 2020، نمایش نشان داد.
خدمات حضوری در زمان همهگیری تغییر کرد، بیتفاوت از دیدن نگرانیهای فروشگاههای آفلاین خودداری کردند و علاوه بر این، ویروس را آزار میدهید.
COVID-19، بله، مبتنی بر پلتفرم تسریع کرد. تراکنشها و کیوسکهایی که به موجب آنها سه بخش -- و عملیات، اقامتگاهها و رستورانها، و شرکتها.
در سال 2020، تراکنشها از طریق پلتفرمهای آنلاین در کنار این سه بخش به 89 تریلیون وون (69 میلیارد دلار آمریکا) رسید که 4.9 درصد آن است. فروش.
در همین حال، کسبوکارهای کره به نسخه 6.0 رسیدند 3 تا پایان سال 2020، 18.2 درصد در سال 2015.
میزان فروش آنها در سال 2020، 18.4 درصد سال قبل از آن، 6711 تریلیون وون بوده است.
< p> [email protected]