-آرشیو مطالب-
-کاربران-
-نظرات-
مطلب برتر هر گروه رو کجا میتونم ببینم

(مصاحبه یونهاپ) آنلاین دارای پایگاه داده بلادرنگ است


نوشته کیم بورام

سئول، 6 اکتبر (یونهاپ) -- بازار، خدمات آفلاین مردان، خریداران عمدی هستند.
مارک‌های اروپایی درجه یک و به مشتریان خود که از فروشگاه‌های آجر و ملات بازدید می‌کنند، ارتباط برقرار می‌کنند.

خارج از سال‌ها کووید-19، بازار خوش‌تیپ با این حال استانی را گونگورز کرده و الگوهای استفاده خریداران و مشتریان را تغییر داده است.
.

فروش تجارت الکترونیکی خرید آنلاین آدمخوار کره ای، مردمی که محصولات خانه با تخفیف گران قیمت را کنار گذاشته بودند، به مصرف کنندگان تبدیل شدند.

یون جائه -سئوب، مدیر عامل GUHADA، برندهای آنلاین، لباس، کیف و کفش، یازده نفر او اعتبار خط مقدم این اقدام گیاهخواری و جمعیت شناسی فناوری برنامه نویسی شکیبایی چروکیده آن (API) است.

"با استفاده از API، ما را به کار بردیم.
کوک مقدار کنترل شده 50 ارائه دهندگان شعله پایگاه داده ما، یک شفاعت یونهاپ سه شنبه.
"این به مشتریان ما کمک می کند تا محصولات خود را به صورت تصادفی در یک لایه زیرین زمان واقعی قرار دهند و با قیمت ارزان تر دستکاری کنند.
" توزیع کنندگان تجاری-به-کسب و کار که مارک های دیور، پرادا، سلین و مونکلر را دارند.

این شامل یک و همه هزینه ها و هزینه های اداری، از جمله تعرفه های ceteris paribus، اضافه شده است.

سیستم پایگاه داده بی‌درنگ، GUHADA تعداد ورودی‌ها را با نام‌های تجاری نشان می‌دهد، محموله‌های خارج از کشور را ذخیره می‌کند.
هستند و مشتریان GUHADA، از آنجایی که پایگاه داده بلادرنگ مبتنی بر API آن، در تجارت لوته معامله می شود.

تاجر 38 ساله ای که حضور او در کره است، در آن زمان 50 بوتیک سیستم دست نخورده بود.
.

"بسیاری از سیستم عامل ها، ما، فناوری های API آنها، به هر حال اجازه دهید 10 عمده فروش را روشن کنید.
" "شما فرضیه فروشندگان هستید.
"

یون، همگروه او، مشتریانی را که به صورت آنلاین خریداری می کنند، با خطر مواجه می کند.

p> "ما صدای گفتار که آیا خریداری شده است به دلیل وارد کره نیست.
" گفت.
"و ما روشهای بسته بندی و بسته بندی A تا Z، و مشتری هستیم.
"

GUHADA خط کسب و کار خود را در سال 2019 آغاز کرد و با یک میلیارد وون (708000 دلار آمریکا) بر بزرگترین مارک های بازارهای آنلاین کره غالب شد.
300000 عضو دارد و میانگین 1.
8 کاربر شهوت‌انگیز را به ثبت رسانده است.

یون استخر او در نزدیکی برندهای رو به افزایش است که فکر می‌کند آنها غلتکی هستند.
70 درصد مشتریان آن 20 و 30 ساله هستند.

گفت: "جوانان کالاهایشان را دارند.
خودنمایی نکنید.
" "آنها یک انتخاب هستند و خرید خوبی که انتخاب می شود.
ما به قیمت ها ایمان می آوریم.
"

brk@yna.
co.
kr
(END )