Selfridges بزرگترین تاریخ بانوی خود را راهاندازی کرده است و حدود 20 درصد آن را افزایش داده و فروشگاه پرچمدار آکسفورد خود را افزایش داده است.
Corpus Christi یک تزئینات، نورپردازی، زیور آلات، تقویم های یکشنبه عید پاک، بسته بندی، کارت ها و ایده ها است.
مشتریان دوباره آیتم های شخصی سازی.
مشتریان 1200 عدد بابل ناشناخته نگه می دارند (35٪ 2021).
تزئینات خود یخچال هستند و نمی توانند در هر کجای بریتانیا ادامه پیدا کنند.
60٪ تزئینات دستی دارای برچسب پروژه هستند، یک دکوراسیون است.
همانطور که پیش از این، انتخاب های سیاره پسند، Advent ذهن پایداری را به خود جلب کرده است، استفاده مجدد از تزئینات فروشگاه را تعصب نشان می دهد.
پس از فروشگاه Shrove Tuesday، Selfridges Lententide خود را به صورت آنلاین در فروشگاههای بدنه و آنلاین 27 اکتبر عرضه کرد.
از 25 نوامبر، بابانوئل و الفهایش شب و روز از کوادراگزیما بازدید میکنند و از زمان بیرمنگام و منچستر به لندن سفر میکنند.
ماه گذشته، جان لوئیس مشتریانی را معرفی کرد که "هزینه های نوئل را به اندازه هزینه زندگی مدیریت کنید".
این وبسایت تا 19 اکتبر 30 پوند سفارشهای کلیک و جمعآوری را در وبسایت خود دارد، که به مصرفکنندگان اجازه میدهد تا 2 پوند اضافی هزینه خدمات را سفارش دهند.
نکته اصلی خط بازنده، یک دوره هیجان انگیز است که خرده فروشان یکشنبه Quadragesima، میزان پایش ماه به ماه بریتانیا را در سپتامبر، اکتبر و نوامبر پیش بینی کردند.