-آرشیو مطالب-
-کاربران-
-نظرات-
مطلب برتر هر گروه رو کجا میتونم ببینم

انواع دستگاه های لیزر موهای زائد و کارایی آن ها


استفاده از لیزر برای از بیدار بردن موهای زائد به خاطر مزایای فوق العاده ای که دارد این روز ها به یک روش مطمئن و پرطرفدار تعویض شده است.

قبلا در خصوص لیزر موهای زائد در مطالب پایین صحبت کرده ایم که می توانید آنها را قرائت کنید.

از روزی که لیزر موهای زائد پا به عرصه گذاشت و توانسته معقد موهای زائد افراد بسیار زیادی را از بین ببرد  و همین موضوع باعث محبوبیت این روش از بین  بردن موهای زائد شد. قبلا در مورد نکات مختلفی در خصوص لیزر موهای زائد گفته ایم که می توانید آنها را در مطالب ته مطالعه کنید.

از آنجایی که دستگاه های مختلفی برای اعمال وجود دارد در این مطلب بهترین و کارآ ترین دستگاه ها را از نظر با هم مقایسه می کنیم.

عملکرد این  دستگاه لیزر موهای زائد به این رخ است که یک پالس بلند 1064 نانو متری تولید می تانی که همین باعث شده است که دگرگونی به یکی از بهترین دستگاه ها برای استفاده روی پوست های تیره شده باشد و بتواند بری آسیب رسیدن به پوست اصل مو (فولیکول مو) را هدف گرفته باشد و به این سبب موهای زائد را از بنیاد از بین ببرد.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در ایران

بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد فیلیپس بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای صورت، زیربغل، بیکینی و ساق

رشد مو سه مرحله دارد. دو مرحله شامل استراحت مو و یک بار مشتمل رشد مو میشود. در جلسات لیزر فقط موهایی که در مرتبه رشد هستند به طور موثر توسط دستگاه لیزر نشانه قرار می گیرند. موهایی که در مرحله استراحت هستند تحت تأثیرلیزر قرار نمی گیرند. در هر جلسه تنها ۵۰ تا ۷۵ درصد موهای شما در مرحله رشد هستند که این مسئله تمنا به جلسات مکرر لیزر را توضیح می دهد.

بله موهای مشعشع را همان می توان از بین برد، اما قبال از لیزر کردن ابتدا باید با محصولات بالینی که ریشه فولیکول مو را رنگ می کنند، فام شوند. محصولات رنگ‌ موی معمولی که در فروشگاه هاست نمی‌تواند بن مو را رنگ کند.

لیزر موهای زائد می‌تواند مالیات جانبی ناخوشایند گوناگونی را زایش کند که شدتشان از سبک تا شدید متغیر است. چنانچه برای لیزردرمانی به متخصصی مراجعه

دستگاه لیزر موهای زائد اسکار لیزر موهای زائد با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد ۲۰۲۱

هم بسیاری از افراد کاندید مناسب لیزر نیستند، به طور مثال حساسیت های پوستی، سابقه های ناخوشی خاص، لک های پوستی و … که در این موارد نبض‌گیر بازشناخت می دهد که لیزر انجام نشود.

گاهی هم کاربرد از طول موج نامناسب برای تایپ پوستی، به طور مثال به جای استفاده از لیزر اندی یگ (ND:YAG) برای پوست های تیره، اگر از لیزر الکساندرایت استفاده شود یقینا عوارض به دنبال خواهد داشت.

اما در رابطه به دستگاه جنتل مکس پرو…

ژرفنا رسوخ لیزر الکساندرایت کندلا فقط تا بیخ مو می باشد که در دستگاه هایی که از فن‌آوری الکساندرایت استفاده می کنند این ملاک به لااقل خود یعنی ۳ یک‌هزارم متر رسیده است.

خوب یادم میاد اون اوایل که موهای زائد تحت چانه داشتم اولین حدسم، مشکلات هورمونی بود. وقتی به کلینیک لیزر موهای زائد مراجعه کردم، پزشک به‌جهت من بسط داد که اول باید آزمایش هورمونی بدی چون چنانچه این موها به خاطر مشکلات هورمونی باشند و ما لیزر انجام بدیم، بی نتیجه ست!

عوارض کار با دستگاه لیزر موهای زائد

عکس انواع دستگاه لیزر موهای زائد

عکس جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد

عکس بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

عمر دستگاه لیزر موهای زائد

عملکرد دستگاه لیزر موهای زائد

عکس دستگاه لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر موهای زائد عوارض

طریقه کار با دستگاه لیزر موهای زائد

طریقه استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد

طرز استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد