-آرشیو مطالب-
-کاربران-
-نظرات-
مطلب برتر هر گروه رو کجا میتونم ببینم

دانلود اقبال 5 سرگیجه (سرگیجه قسمت ۵) دانلود قسمت پنجم سریال سرگیجه کامل با شکل رایگان


سریال سرگیجه کجا پخش میشود

سریال سرگیجه چه روزی پخش میشود

سریال سرگیجه چند شنبه ها میاد

سریال سرگیجه هنرپیشه ها

سریال سرگیجه هنرپیشه

سریال سرگیجه همه قسمت ها

سریال سرگیجه هادی حجازی فر

سریال سرگیجه هومن سیدی

سریال سرگیجه همتا مووی

سریال سرگیجه خوبه

سریال سرگیجه خرید

سریال سرگیجه خوبه نی نی سایت

سریال سرگیجه خلاصه داستان

دانلود سریال سرگیجه خلاصه

سریال سرگیجه قسمت دوم

سریال سرگیجه کی میاد

سریال سرگیجه چند قسمت است

سریال سرگیجه قسمت ۲

سریال سرگیجه قسمت ۱

سریال سرگیجه بازیگران

سریال سرگیجه قسمت اول

سریال سرگیجه یوتیوب

سریال سرگیجه عوامل

سریال خانه ما سرگیجه

سریال سرگیجه موضوع

سریال سرگیجه دانلود رایگان

سریال سرگیجه داستان

سریال سرگیجه ژانر

سریال سرگیجه ویکی پدیا

سریال سرگیجه حامد بهداد

سریال سرگیجه تیزر

سریال سرگیجه تلگرام

سریال کره ای سرگیجه

سریال سرگیجه انلاین

سریال سرگیجه از کجا پخش میشه

سریال سرگیجه ایرانی

سریال سرگیجه فیلیمو

سریال سرگیجه رایگان

سریال سرگیجه نی نی سایت

سریال سرگیجه نقد

سریال سرگیجه نماوا

دانلود قسمت ۵ سرگیجه، دانلود قسمت 5 سریال سرگیجه ، دانلود قسمت پنجم سریال سرگیجه ، دانلود سریال سرگیجه بخت ۵ پنجم، دانلود سریال سرگیجه قسمت 5 کامل، دانلود فیلم سرگیجه اقبال ۵، دانلود قسمت نو سرگیجه با جرم نیم مفت در ادامه مطلب امکان پذیر است

دانلود قسمت ۵ پنجم سریال سرگیجه (قسمت 5). سرگیجه سریالی درام و اسرارآمیز به و کارگردانی بهرنگ توفیقی و نویسندگی محمد ثروتمند و همایون حجازی و تهیه کنندگی مهدی بدرلو محصول سال ۱۴۰۱ کشور ایران است ا زجمله بازیگران این سریال میتوان به حامد بهداد، رعنا آزادی ور، هومن سیدی، هادی حجازی فر، علی عمرانی، مهراوه شریفی نیا، پیام دهکردی، ژرژ هاشم زاده، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی و شبنم مقدمی اشاره کرد

سرگیجه، سریالی درام و رازآلود، با بازی حامد بهداد، رعنا آزادی ور، هومن سیدی، هادی حجازی فر، علی عمرانی، مهراوه شریفی نیا، پیام دهکردی، ژرژ هاشم زاده، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی و شبنم مقدمی با معرفی میلاد معیری و شایسته سجادی، به نویسندگی محمد منعم و همایون حجازی، اندوخته کنندگی مهدی بدرلو و کارگردانی بهرنگ توفیقی محصول واحد زمان ( ۱۴۰۱ کشور ایران است.

دانلود سریال سرگیجه قسمت یک (قسمت ۱)(دانلود مستقیم)

سریال سرگیجه پیش نمایش | بهترین بازیگران سریال سرگیجه [بیوگرافی + عکس] -

در ادامه این نوشتار علاوه بر بیوگرافی بازیگران و کارگردان آلبوم سرگیجه، اسامی عوامل تولید و را نیز در اختیار شما قرار می‌دهیم.

زندگینامه بازیگران سریال سرگیجه را با حامد بهداد آغاز می‌کنیم که زاده‌ی بیست‌وششم آبان شهر واحد زمان ( ۱۳۵۲ در شهر شهادتگاه است. او فرزند ارشد خانواده است و یک برادر کوچک‌تر به نام حسام دارد.

رعنا آزادی‌ور در بیست و یکمین جشنواره حافظ برنده تندیس بهترین بازیگر زن درام برای بازی در سریال زخم کارگر شد. او در سال 1399 با مهدی پاکدل ازدواج کرد.

هومن سیدی در سال 1386 با بازی در سریال تلویزیونی راه بی غایت به کارگردانی همایون اسعدیان بهتر دیده و آشنا شد. او در مجموعه مقیم «در چشم باد» ساخته‌ی مسعود جعفری جوزانی به خوبی ایفای نقش کرد و پس از آن در سریال ثریا ساخته سیروس مقدم بازی درخشانی از خود به ارائه گذاشت.

سریال سرگیجه حامد بهداد سریال سرگیجه نی نی سایت

توفیقی که در یک دهه گذشته مجموعه‌های تلویزیونی متعددی را کارگردانی کرده، در «سرگیجه» تلاش دارد با بهره‌گیری از تجربیات پیشین و همراهی بازیگران تراز اول و عقب صحنه‌ای از حرفه‌ای‌ترین‌های سینمای ایران، اثری متفاوت و دیدنی را به مخاطبانش ارائه کند.

اینکه حامد بهداد (پیمان) به عنوان نقش اول سریال توازن روحی-روانی ندارد و داستان نیز از نگاه او روایت می‌شود، این باور را در نظاره‌گر به وجود می آورد که مرز میان ذهنیت او و واقعیت بسیار باریک است و آنچه می‌بیند یا می‌شنود می‌تواند در بازه زمانی قصور قطعیت خود را از دست بدهد. با دیدن همین دو قسمت ابتدایی این موضوع برای نگران جا می‌افتد و می‌پذیرد که هر لحظه ممکن است آنچه دیده یا شنیده اسیر تبدیل شود.

به کارگردانی جمشید محمودی و تمهید ‌کنندگی جواد نوروزبیگی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال نتیجه شهر ایران و در ژانر اجتماعی می‌باشد. این سریال یکی از پربازیگر ترین سریال های نمایش خانوادگی میباشد که بازیگرانی همچون شهاب حسینی, هادی حجازی فر, مهرداد صدیقیان, نعیم احمدیه, پانته آ مریخ به ایفای نقش میپردازند