-آرشیو مطالب-
-کاربران-
-نظرات-
مطلب برتر هر گروه رو کجا میتونم ببینم

محمد اصفهانی برای مرد نقره ای می‌خواند


 

پشت صحنه سینمایی مرد نقره ای

پشت صحنه سینمایی مرد نقره ای شامل تیم برداری، برداری، طراحی صحنه، طراحی صحنه، کارگردانی، موسیقی، ویرایش، صدا، موشن گرافیک، تصویربرداری، کاربرد ابزارهای پخش و پس زمینه، ساخت مجسمه، ساخت لوگو و کارهای تجسمی اضافی مانند تخته نقره ای است. همچنین، تیم می تواند شامل کارآگاهان، کارشناسان مشاور، کارکنان تجهیزات، کارکنان تصویربرداری، کارکنان تشخیصی و تصویربرداری، کارکنان فنی، کارکنان برداری، کارکنان بازیگران، مدیران پروژه و کارکنان اجرایی باشد.

دانلود فیلم مرد نقره ای بصورت رایگان با لینک مستقیم

بهاره کیان افشار، بازیکن سینما و تلویزیون، در صفحه سیویل خود، از خواندن محمد اصفهانی برای مرد نقره ای خبر داده است.

به گزارش مخبر ، ربیعی کیان افشار، با منتشر ویدیویی در اینستاگرامش آورده است :

عاشقانه وطنی محمد اصفهانی با آهنگسازی بابک زرین در مرد نقره ای.

اصفهانی در جدید محمد حسین لطیفی و با آهنگسازی بابک زرین، از ایران و مودت به وطن می خواند. با کنار شدن سینمایی مرد نقره ای به مراحل پایانی تدوین، تیتراژ این اثر سینمایی نیز با صدای محمد اصفهانی، هنرور برجسته موسیقی کشورمان و با آهنگسازی بابک زرین آماده شد.

مرد نقره ای عنوان سینمایی جدید محمد حسین لطیفی است که با موضوع عزت و هویت عجم و در ژانر حادثه و اکشن برای خانواده های ایرانی، در ایران و ترکیه تصویر برداری شده و حالا در مراحل نهایی تالیف روش دارد. این پروژه سینمایی به تجهیز کنندگی پرویز امیری و نویسندگی پیمان عباسی با حضور هنرمندانی مانند مهدی سلطانی، ربیعی کیان افشار، نادر سلیمانی، ایرج نوذری، بهنوش بختیاری و همکاری چند تن از بازیگران ترکیه ای تولید شده و آماده حضور در جشن فجر است.

مرد نقره ای

دانلود دانلود فیلم مرد نقره ای مرد نقره ای کامل | کرایه ویلا و سوئیت در رامسر -- با کیفیت ترین

در سایت جاباما، امکان اجاره ویلا در رامسر با آبگیر و انواع ویلاهای این شهرستان از صفحه اختصاصی وجود دارد و همه ویلاهای ارائه شده با استخر، در یک محیط جامع در اختیار مسافران قرار گرفته‌اند. بررسی جمعاً ویلاهای رامسر به‌صورت هم‌زمان و انتخاب یکی از بهترین آن‌ها برای خود، بهترین روش به‌علت یافتن مناسب‌ترین گزینه است و با این روش، مسافران ایمنی دارند که از میان همه گزینه‌های موجود، بهترین و مناسب‌ترین مورد را برای یک سفر عالی، ذخیره کرده‌اند.

بهشت رامسر با قرار گرفتن در جوار دریاچه خزر، مجموعه‌ای از نعمات خدادادی را در دل خود جای داده و به این ترتیب، یکی از بهترین مقاصد تفریحی در ناحیه شمالی کشور شناخته می‌شود. ویلاهای رامسر طرفداران خاص خود را دارند و در جای عوض این شهر ویلاهای لوکس و لاکچری خودنمایی می‌کنند. ویلاهای رامسر در انواع ساحلی، جنگلی، جنگلی با منظره 360 درجه، ویلاهای استخردار و دوبلکس آماده پذیرایی از میهمانان هستند.