-آرشیو مطالب-
-کاربران-
-نظرات-
مطلب برتر هر گروه رو کجا میتونم ببینم

کت و شلوار هاکوپیان یزد | تاریخچه کت و شلوار؛ قصه پر فراز و شیب این لباس همیشه محبوب -- جذاب ترین


و شلوار خارجی رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی!

و شلوار هاکوپیان یزد | تاریخچه و شلوار؛ قصه پر فراز و شیب این لباس همیشه محبوب -- جذاب ترین

در دهه ۱۹۲۰، درست بعد از جنگ جهانی اول، ‌وشلوارها باریک‌تر و اندامی‌تر شدند و تزئیناتی مانند گریبان با نقاب روی آنها می‌دوختند. شلوار آن کاملا باریک و نسبتا کوتاه بود و لبه آنها برگردان داشت. در پایان این دهه، ‌وشلوارهای نرم‌تری به بازار آمد که در قسم صدر و شانه‌ها حجیم بود، کمری نسبتا بلبله داشت و شلوار آن گشاد بود. این ‌وشلوار در دهه ۱۹۳۰ در انگلستان و آمریکا محبوب شد.

در پایان این دهه شیک‌ترین ‌وشلوارها آنهایی بودند که گشادی پاچه آنها به ۲۵ سانت می‌رسید. البته نمی‌توان آن را کلوش دانست و بیشتر حالت راسته داشت، یعنی از بالا تا پایین به یک اندازه گشاد بود. البته برخی از انواع آنها مخروطی هم بودند که راحتی بیشتری برای آقایان به ارمغان می‌آوردند.

ازآنجاکه دهه ۱۹۲۰ به عصر جاز هم معروف است، ‌وشلوارهای شیک‌تر و پرزرق‌وبرق‌تر با رنگ‌ها و طرح‌های متنوع‌تری به بازار آمده بودند و به‌طورکلی همه‌چیز سرزنده‌تر بود. در سنجش با ‌وشلوارهای نسل قبل، این نسل جدید بیشتر به جزئیات مانند دستمال جیب یا پیرهن با سنجاق یقه توجه داشت. درنهایت، می‌توان گفت این نسل می‌خواست با ‌وشلوارهای سنتی تاریک که طرح‌های خنثا داشتند تطبیق کند. یکی از نمونه‌های خوب آنها، ‌وشلوار صورتی‌رنگ گتسبی در فیلم گتسبی بابا است.

و شلوار ذغالی | زیباترین 40 طرح و شلوار مردانه 🤵جدیدترین مدل های 1402 -

به تازگی انواع و شلوار مردانه با رنگ های مسرور و پاستلی وارد تیمچه شده است که زیادتر افراد جسوری که دوست دارند با استایل ذات جلب توجه کنند آن ها را می خرند. براین‌اساس امروزه انواع و شلوار مردانه، محدود به سرمه ای و سایر رنگ های تیره نمی شوند. اگر تعشق دارید، میتوانید در سایت دایان شاپ، های متوعی را مشاهده کنید و به وجه تک بخرید.

برخی از ملبس‌شدن لباس های شطرنجی و چهارخانه لذت می برند. از این رو انواع و سروال چهارخانه مطابق با سلیقه این آقایان طراحی شده است. اگر رنگ و شلوارتان تیره است، می توانید تحت کت و شلوار پیراهن چهارخانه وافر روشن بپوشید. در این استایل کراوات به عنوان اکسسوری خیلی بهتر از پاپیون است. یکی از زیبا ترین شلوار ها رنگ سرمه ای هست شما میتونید در دایان شاپ را خریداری کنید.

و شلوار جدید | ارزانترین راهنمای معامله و شلوار برای سید داماد ها -

اگر سراغ كتی با شلوار كلاسیك رفته‌اید، بهتر است از روش فروشندگان استفاده كنید، آنها قد شلوار را از پشت تا وسط پاشنه كفش می‌گیرند.  حواس‌تان باشد، اگر می‌خواهید قد تنبان تا قوزك پا بالا بیاید، نمونه شلوار حتما باید تنگ باشد.

ما اغلب هنگام كنار هم چیدن، كت، شلوار و پیراهن به هماهنگی آنها از لحاظ رنگ و طرح دقت می‌كنیم اما یادتان باشد، تناسب آنها از نظر جنس هم ضروری و مهم است. كت و شلوار پشمی زمستانی را با پیراهن تمام نخ نپوشید؛ این تركیب نامتوازن، زیبایی ست شما را برهم می‌زند. انتخاب كلاسیك، كت و شلوار‌های پشم و نخ معمولی با پیراهن‌های مرسوم مردانه است كه در 4 فصل استفاده دارد. اگر سراغ كت و شلوارهای تابستانی یا زمستانی رفتید، حتما از پیراهن مناسب آنها استفاده كنید.

كار همین جا تمام نمی‌شود، باید وسواس‌تان را تا انتخاب كفش و جوراب هم ادامه دهید تا ست شما كامل و بی‌نقص از آب دربیاید. برای كت و شلوارهای مشكی و رسمی بهترین انتخاب كفش مشكی رسمی است. در این شرایط حتما از جوراب مشكی استفاده كنید. در بقیه موارد و زمانی كه از كت، شلوار و كفش رنگی استفاده می‌كنید، مطمئن‌ترین نحوه هماهنگ كردن رنگ جوراب با زیرجامه است.

و شلوار خواستگاری زنانه

ما از مجموعه ای از مدل های بسیار زیبا و نو برای و شلوار خواستگاری زنانه با طرح های متنوع برای شما فراهم می کنیم. محصولات ما شامل های بافت شده، شلوار بلند، های بلند، های کوتاه، های پیراهن، شلوار نارنجی، شلوار روسری، شلوار بافت شده و های بافت شده می باشد. محصولات ما با استفاده از مواد با کیفیت بالا و طراحی های جذاب و رنگ های جذاب ارائه می شوند. همچنین ما نیز قابلیت های سفارشی سازی محصولات خود را نیز به شما فراهم می کنیم.