نوشته کیم یون جونگ
سنگاپور، 30 نوامبر (یونهاپ) -- شرکت والت دیزنی با سازندگان راحت آسیایی با داستان هایی همکاری می کند که مخاطبان و صحنه را از بین می برد و عملکرد مهم آن در آسیا-اقیانوسیه شرکت چهارشنبه.
تعهد خود را در آسیا-اقیانوسیه بررسی کرد و 50 استودیو، استودیوهای روح بخش والت دیزنی، پیکسار و لوکاس فیلم، مانند Disney + و Disney+ Hotstar را ارائه کرد و 50 استودیو راضی و خوشحال کننده در سنگاپور ارائه کرد.
لوک کانگ، هیئت همراهان والت دیزنی در آسیا و اقیانوسیه، این بخش بر توسعه محتوای محلی متمرکز است، در این راستا درامهای کرهای و انیمیشنهای ژاپنی، مخاطبان را تغییر شکل داده و به بازار دست مییابند.
"ما بینندگان خود در سطح جهانی هر یک از دیزنی، مارول، جنگها و پیکسار، به عنوان یک نمونه، داستانهایی را تولید میکنند که به صورت محلی، فراتر از آن داستانهای جهانی هستند،" کانگ.
در طول ماسه های غوغایی.
45 عنوان دیزنی در آسیا-اقیانوسیه در سال، نشان از کسب درآمد و موفقیت هشداردهنده دارد.
به گفته این شرکت، ساعتهایی که بهصورت محلی آسیایی پخش میشد، از دیزنی پلاس پخش میشد و کرهایها منطقه بودند.
درامهای کرهای، «Big Mouth» و «Soundtrack» شماره 1» و «In the Soop: Friendcation» که کیپاپ BTS V و مرد کاهی کرهای Seo-joon، در سه عنوان پربینندهترین عنوان در بازارهای آسیا-اقیانوسیه پس از نمایش اولیهشان بودند.
ejkim@yna.
co.
kr
(END)
مقالات مرتبط پانتومیم کرهای سئو جون "The Marvels" فیلم های دیزنی، آرامش سنگاپور 'آواتار: آب' کره جنوبی «بازی ماهی مرکب» جونگ جائه سریال جنگهای دیزنی+ را به نمایش میگذارد