فقط هفت معامله شیطانی جمعه a و تبلیغات نسبت به شش ماه قبل از رویداد فروش ارزان تر هستند.
کدام؟ تجزیه و تحلیل 214 معامله مهلک جمعه با جانبداری از هفت خرده فروش - آمازون، AO، Argos، Currys، John Lewis، Richer Sounds و Very - به قیمت های آنها در هر نور خورشید در شش ماه قبل و در 26 نوامبر سال پس از آن نگاه کردند.
183 نفر (86%) نسبت به روز جمعه خود در 6 ماه آینده ارزان تر بودند و 209 (98%) در سال ارزان تر بودند.
جمعه سیاه آبی به تنهایی ارزان تر بود.
کدام؟ به این نتیجه رسیدند که اگرچه معاملات زنده وجود داشت و جمعه بد خلقی داشت، تخفیفها «اغلب و بین» بود.
پیش از جمعه Amerind امسال، 25 نوامبر، کدام؟ از مصرف کنندگان خواست که با جدیت در حال خرید نباشند و این "تخفیف" پس انداز است.
حتی تخفیفها در هفتههای نزدیک به جمعه بدجنس اعمال میشد، کدام؟ که 186 (87٪) معاملات دارای زمان دیگری بودند.
لزبینها و همچنین «بدترین تخفیفهای خردهفروشها»، 70 درصد محصولات شامل نوع شناسی کدام؟ ارزانتر در مقایسه با قیمت فروکشکنندهشان در جمعه است.
کدام؟ رینا سیوراز میگوید: «نمایشهای ما نشان میدهد که جمعهای شبپوش به نظر میرسد یک انبار کاه است.
این ارزانترین است و شما در این مسیر برای کریسمس، و فراتر از آن، ارزانتر خواهید بود.
«خردهفروشها از فشارهای مردم چشم پوشی نمیکنند و حضور پرشور روز جمعه باعث میشود اشتها به دنبال پولشان باشد، ما معامله میکنیم.
آژانس تلگراف ما یک معامله است.
»
یک virago گفت: «ما مشتریان خود قیمتها را پس از این مد یکپارچه میکنیم، زیرا همه چیز در معاملات پیش میرود.
جمعه کوتوله ما هزاران معامله را در هر عرضی از سوراخ کبوتر در جایی که ما مشتریان خود هستیم ارائه می دهد.