نوشته Jae-yeon
برلین، 4 سپتامبر (یونهاپ) -- شرکت سامسونگ شرکت تلویزیونی آن است که تلویزیون های سبک زندگی خود را ارائه می دهد، نقش تلویزیونی که در تغییر الگوهای سبک زندگی نقش دارد.
چانگ کانگ ایل، که در سامسونگ تلویزیون را جمعآوری میکند، «تلویزیونهای سبک زندگی طبقهای هستند که مشتریانی دارند، سال فروش آنها».
با ارائه ارقام فروش، در حین اطلاع از حواشی IFA 2022، که جمعه برلین افتتاح شد.
سامسونگ هفت محصول را در رده تلویزیون سبک زندگی خود عرضه کرده است که شامل مبلمان مانند The Serif است که در سال 2016 راه اندازی شد، بازی های بازگردانده شده.
ماه اودیسه pyx.
انبوه محصولات نقشها و ویژگیهای تلویزیون را تغییر نمیدهند، در حالی که تلویزیون خاموش است، بین چرخش و در صورت داشتن ویدیو در هر جایی که بخواهید.
"برای افراد، چونگ گفت: تلویزیونها برای مدت طولانیتری یک ضرورت هستند.
سامسونگ تا آنجایی که مشتریان ما تلاش میکند تلویزیونهایی تولید کند که سبک زندگی آنها را پیشی بگیرد.
با این وجود، انتقال تلویزیون سبک زندگی یک تجارت تلویزیونی سامسونگ، درآمد «معنیداری» دارد.
فروش تلویزیون 6 درصد در سال، این و مشکلات.
بازار، 92.
6 دستگاه تلویزیون فروخته شد، 6.
6 درصد قبل از آن.
به گفته ردیاب Omdia، با گذشتن از ارزش، 12.
5 درصد بود.
شرکتهای دهان گرسنه به دلیل سالها دستگاهها و دستگاههایی که سوخت همهگیری میکردند، واژههایی بودند.
جنگ اوکراین و روسیه، و هزینههای سرقت ادبی در بالاترین میزان، مشکلات را اضافه کرد.
سامسونگ با 31.
5 درصد سهم، پیشرو است و پس از آن از LG Inc.
با 17.
4 درصد استفاده میشود.
در بخش تلویزیون ها که قیمت تلویزیون های آن 2500 دلار بیشتر است، سامسونگ 53.
6 درصد از بازار را به خود اختصاص داد، پس از آن ال جی با 21.
5 درصد و سونی با 17.
2 درصد تطبیق دادند.
در تلویزیونهای نوآورانه ناشناخته، سامسونگ مدلهای Lifestyle و ویژگیهای تعاملی را دنبال میکند، عملکردهای نسیم و چند نمای را به تصویر میکشد.
jaeyeon.
woo@yna.
.
co.
kr
(END)
مقالات مرتبط هدف سامسونگ SmartThings است کلمات کلیدی سامسونگ در IFA 2022: اتصال و پایداری الجی کفشهای ورزشی Styler، بازیهای قابل ساخت در IFA 2022 LG بزرگترین تلویزیون OLED جهان در IFA 2022 لوازم خانگی پیشرفته سامسونگ در نمایشگاه IFA 2022