پوشاک و کفش ورزشی نایک در Westfield لندن افتتاح کرده است و به علاقه مندان به ورزش تجربیات و خدمات نوآورانه ای ارائه می دهد.
این مفهومی است که هدف آن ورزشکاران عادتی بی وقفه است که همگام با خدمات پشتیبانی می شود.
وستفیلد لندن، نبض EMEA است که داستانهای همزمان و محلی را امکانپذیر میکند. نمایشگرهای LED در داستان سرایی مبتنی بر داده که از طریق لحظات واقعی، سوک و برنامه های متحرک نایک NTC و NRC است، ورزشکاران حرکت می کنند.
Nike's also Table، یک ابزار شباهت تعاملی کفش با قابلیت RFID. این به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا در زمان واقعی کفش های خاص را بررسی کنند.
#گالری-1 {
حاشیه: خودکار;
}
#gallery-1 .gallery-item {
شناور به سمت چپ؛
margin-top: 10px;
text-align: center;
عرض: 33%;
}
#gallery-1 img {
حاشیه: 2px #cfcfcf;
}
#gallery-1 .gallery-caption {
حاشیه-چپ: 0;
}
/* gallery_shortcode() wp-includes/media.php */
مصرف کنندگان در کنار هاب، یک رابطه و تعامل قرار می گیرند. ارائه خدمات O2O بدون تمایز فاسد آنلاین (BOPIS)، سفارشات (DORIS) و بازدید از فروشگاه. اعضای بیش از حد از شخصی سازی در فروشگاه نفوذ می کنند.
در بیانیهای، بار دیگر بر بیتوجهی خود به "تقویت تنوع وحشتناک و شمول، جایی که نتیجه برنده است" تاکید کرد. به 15 ملیت که 43 زبان دارند خدمت می شود.