گروه برندهای معتبر (ABG) با وجود پرداخت KP Bolt، با آن موافقت کرده است. بولت، که در حال حاضر خدمات خود را با برندهای تحت مالکیت ABG Forever 21 و Brand ارائه می دهد، مارک های گسترده تر این گروه در ماه های آینده است. بیماری حاد ABG جاده ای در ایالات متحده است که "کاملاً قابلیت های فناوری" را قرنطینه کرده و باعث فروش برندهای ABG در Nautica، Reebok و Brand شده است. طبق این پرونده، ABG 21 "مشکلاتی را تجربه کرده و مکرر" محصولات را جدا کرده و باعث "فروش مواد" شده است. به عنوان تسویه حساب، ABG سهام Nosegay مستقر در سانفرانسیسکو و پرداخت با یک کلیک 21 و counterfoil "در حالی که مارک های Bolt ماه های ظاهر شده را ارزیابی می کند" خریداری کرده است. جیمی سالتر، موسس، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل ABG، گفت: "ABG در همه جا مفتخر است که بهترین شرکای در کلاس خود از یک شرکت پایدار و مقیاس پذیر، لیزر و تجارت الکترونیکی تجلیل می کنند. به این دلیل است که ما تکرار جرم را انتخاب کردیم و مارک های خود را بررسی کردیم. "روابط ABG با سهامداران درست ماجو کورویلا منطبق است و ما در حال کاوش در فرصتهای گستردهتر برای کسبوکارمان هستیم." Maju Kuruvilla، مدیر عامل بولت، اضافه کرد: "ما یک ABG هستیم و از تجهیز یک کلیک 21 و برند لذت بردیم. استقامت مداوم ABG گواهی بر بلند مدت آنها و شناسایی بهترین شرکای کلاس آنها است. من و ABG تعادل را حفظ کرده ایم -- برد ماست."